--**Zany Zany Zan**--

My Life Journey.... My Ups & Downs.... My Happiness... My Joy.... My Smiles... My Sorrows... My Pain.... My Loneliness.... My solace.... I have always been a loner....I am jus different... A Smile doesnt always mean happiness...

Friday, October 27, 2006

Selamat HAri Raya

Selamat Hari Raya to all muslims!!!!
kalau ade salah silap, terkasar bahasa ataupun perkara2 yg menyingugungkan jiwa.... Harap dimaafkan ye. Makan minum yg tak sempat terbalas tu pun harap dihalalkan....
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua!!!!!!!

Hari Raya ni terkenang pula pat dosa2 yg berlambak nak mampos terhadap siapa2 saje terutama sekal terhadap ibu bapa!! manusia manusia.... mmg la byk dosanya....
Hiaz..... bingit2 aku pat dorg pun, dorg tu parents yg besarkan aku....
Lagi satu, bila la masanya aku nie nak bertaubat, bile lagi nak cari ilmu agama??? ahhhh tu soalan bonus!!!

Haiz penatz la.... due hari sebelum raya... kesukaan nyanyi2 lagu raya sampai tidur kul 3+am. Malam Raya pulak sibuk pat Bazaar Geylang jln2, buat inai, mkn mkn.... Betul punye penatz arh

Bile tiba Hari Raya..... rasanye mcm tak beraya.... haiz...
da la this year tak beli satu benda baru pun, semuanya benda lama... Papa sakit lak tu!! Papa terbalik unconscious on his room lantai, semua org panik seh!! im the calm one.... ape la nak panik2, doesnt help the situation pe.... semua org sibuk trying to wake up up, abistu takde org nak swtich on the lights /window/fan for ventilation.... aku jugak buat. aiyohhhh! si kecik tu pulak bukannye nk tlg, die pegi nangis pat bilik. At one moment teringat pulak pasal wat happen 5 years ago in May 2001, Papa collapsed n go thru heart surgery.... seram nak mampos!!! da la mama tak keje, aku ade N lvl je O lvl tt year lagi, abg baru habis ITE lum masuk NS lagi, adik masih pri sch.... Most importantly, we want Papa to live on!!! operation success rate at 40% only.... Pain, panick, scared, worried sick, fear.....
So we stayed at hm till almost evening where i decided tt it isnt fair nt to visit my grandparents whom i dun normally visit on normal days, so only me n sis go jln raya!! Looking at pple with families jln2 makes the both of us feel sad bt we're ok with our situation. The day gets better upon our visits to the diff houses..... :)

Second day raya... haiz back to work....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home